Csepeli Csodakút Egyesített Óvoda
Közelgő események

Nincsenek következő események.

Hírek

A Szülőknek szól menü pontba feltöltésre került a tankötelezettség megkezdésének halasztására vonatkozó szülői tájékoztató.

 

A hírek menüpontba felkerült a 2021 évi nyári nyitvatartási rend.

 

A hírek menüpontba került fel a Ovifoci és Néptánc tájékoztató!

 

A Hírek és a Szülőknek szól menüben találhatók meg a Tagovodák Körzethatárai!

 

 

Elérhetőségek
1211 Budapest, II. Rákóczi Ferenc u. 110. OM: 034753
Kövess minket

Különlegességeink

 

Óvodánk bemutatása:

 

Óvodánk Budapesten, Csepel legdélebbi részén, Királyerdőben található. Kivételes lehetőséget biztosít számunkra a közeli Kis Duna part, a Molnársziget flórája faunája, ahol a természet változásain túl, egyedülálló életközösségeket figyelhetünk meg, fedezhetünk fel,ahol minden évszak más – más csodával köszönt ránk, s a megismert táj mindig új meglepetéssel ajándékoz meg minket.

A közlekedés zajától távol, esztétikailag is jól illeszkedik be a környezetébe a hosszasan elnyúló földszintes óvoda épület. A családias légkörben 72 kisgyermek nevelésével foglalkozunk.

Az óvoda helyiségei, berendezései, tükrözik a természetbarát szemléletmódot. A csoportszobák tágasak, világosak, jól felszereltek, ideális teret biztosítanak a gyerekeknek, sok növénnyel, természetsarokkal, akváriummal, floráriummal, achátcsiga és teknős neveldével.

Udvarunkat a hosszú évek munkájának eredménye képen sikerült úgy kialakítani, hogy a sok fával, cserjével, virágos lágyszárú növénnyel, konyha- és  fűszerkerttel, gyógynövénykerttel, “erdővel” növénysimogatóval, kerti tóval, sziklakerttel, madáritatóval, és komposztálóval valóságos zöld sziget a gyerekek számára.

Elsődleges szempontunk, hogy a gyermekek személyes tapasztalataira és élményeire épüljenek az ismeretbővítések.

Óvodánk nevelési folyamatában meghatározó tényezővé vált, hogy a gyermekek tevékenység közben ismerjék meg természeti és társadalmi környezetüket.

Hisszük, hogy az óvodáskorban kialakított gyermeki kíváncsiság folyamatos kielégítése mellett kialakulnak a természethez, környezethet, olyan érzelmi vonzódások, szokások, szabályok, mely ismeretek szilárd alapkövei lehetnek az iskolában folytatódó oktató nevelő munkának.